Obóz Pływacki Treningowy
17.08 - 26.08. 2021
Wosir Drzonków 1645zł

O obozie

Codziennie dwa treningi w wodzie. Do tego dokładna mobilna rozgrzewka na lądzie i stretching po pływaniu. Trening na lądzie obejmuje wskazówki techniczne w stylach, trening funkcjonalny, taśmy, gumy, ćwiczenia siłowe. Większość zadań wykonujemy z własnym ciężarem ciała.

Chwile pomiędzy treningami wykorzystujemy na jogę, medytację, filmy instruktażowe, filmy z zawodów, własne przemyślenia, opinie. Będzie też trochę czasu na relaks i luz, basen z masażami i fontanną. Dużo pogramy w plażówkę.

Trening w wodzie

Podczas obozu skupimy się na pływaniu świadomym. Na tym nam najbardziej zależy, aby pływak wiedział co robi w wodzie. Po jakimś czasie już sam jest w stanie poprawiać swoje błędy i ulepszać styl.

Drugim ważnym elementem obozu będzie zmniejszenie oporu czołowego u każdego pływaka. Trening ten poparty będzie analizą wideo w trakcie ćwiczeń. Taka forma analizy przyspiesza proces poprawy pływania i decyduje o tym, że pływak jest bardziej zmotywowany.

Jeśli chodzi o technikę pływania nie będzie konkretnego nastawienia na styl. Technika, jaką posiada zawodnik jest wypracowana z trenerem prowadzącym i nie powinno się jej drastycznie zmieniać. Takie działanie psuje relacje zawodnik trener ale przede wszystkim wydłuża czas osiągnięcia konkretnych rezultatów. Wskażemy tylko drastyczne błędy lub na prośbę pływaka podpowiemy aby polepszyć jego technikę.

Jak wiemy technika pływania zmienia się co jakiś czas i jako trenerzy oraz fascynaci tą dyscypliną sportu śledzimy nowinki techniczne, mentalne i inne. Popracujemy z pływakami nad takimi ciekawostkami. Mogą im się przydać.

Trening na lądzie to przede wszystkim stretching, porządna rozgrzewka,
trening funkcjonalny, i praca na techniką pływacką.

Trening mentalny. W naszych klubach ciężko o psychologa sportu a co za tym idzie o indywidualne podejście do każdego zawodnika. W związku z moim zainteresowaniem treningiem mentalnym kilkoma istotnymi i ciekawymi informacjami podzielę się z pływakami.

Ostatnią rzeczą będzie Własna Analiza Wydajności. Tę wersję przejąłem ze świata pływackiego z Chin.

To wystarczy na ten obóz.

Relaks

Relaksować się będziemy na basenie otwartym z masażem, fontanną i takim walcu że można kręcić się w kółko.Pogramy w plażówkę i inne takie.

Obiekt

50 metrowy basen sportowy, częściowo odkryty

baseny rekreacyjne z fontanną i masażami

Kompletnie wyposażona siłownia

Hala widowiskowo- sportowa

Sala konferencyjno sportowa

Hala sportowa

Plac zabaw

Kontakt z trenerem

    Zarezerwuj miejsce

    Kontakt

    PYTANIA & ODPOWIEDZI

    Co do plecaka?

    Do wyjazdu ważne jest przygotowanie.
    Jeśli zrobicie to wcześniej, nie będziecie
    zaskoczeni na miejscu.

    Radzimy

    Zabieramy minimum dwa stroje pływackie, dwa ręczniki, czepek. Ze sprzętu ósemkę, płetwy i łapki. W torbie na trening powinien znaleźć się obowiązkowo bidon.

    Buty sportowe na halę oraz siłownię. Strój sportowy, dres, spodenki.

    Konieczna kurtka, czapka, ciepłe skarpety.

    Prawdopodobnie w marcu jeszcze będziemy mieli nakaz noszenia masek.

    O nas

    Trenowaliśmy pływanie. Ten sport stał się dla nas sposobem na życie, wielką pasją a woda naszym drugim naturalnym środowiskiem.

    Kontakt

    ©2021, chillos